יום ראשון, 11 במרץ 2012

משחקי דפדפן - על מה כל המהומה?

משחקי דפדפן הם משחקים מעניינים במיוחד שניתן לשחק בהם דרך כל דפדפן אינטרנט, ללא שום התקנה מכל מחשב שבו יש דפדפן אינטרנט נורמלי, הכניסה למשחק היא כמו כניסה לכל אתר אחר... משחקי דפדפן איכותיים כוללים בד"כ תמונות אנימציה או פלאש מושכים ומעניינים שגורמים להרבה עניין בקרב השחקנים הצעירים (בד"כ).

משחקי הדפדפן בד"כ מאופיינים בכך שהם מרובי משתתפים, ככה שהאפשרויות הן אינסופיות, יש אפשרות לשתף פעולה עם אלפי שחקנים אונליין בצורה פשוטה קלה ומהנה, לא משנה איזה משחק זה, אנחנו נרצה אינטרקציות עם אחרים... יש האומרים כי משחקי פלאש שבהם אנחנו משחקים עם עצמנו הם משעממים מאוד ולא תחרותיים, ועל כן הומצאו משחקי הדפדפן כמקור למשחקים ברשת.

משחקים אלה לוקחים אותנו למחוזות אחרים באינטרנט, לרוב נותנות לגולש הרפתקאות מופלאות ומרנינות כשהכל מסתכם בכניסה לאתר אינטרנט שמכיל בתוכו משחקי דפדפן! רוב משחקי הדפדפן הם חינמיים עם אופציה לתוספות בעלות כספית של מס' שקלים/דולרים כדי להתקדם... על פניו נראה כי זה אבסורד שמישהו יקנה דבר מה וירטואלי שנותן לו רק הנאה, אך בעידן של היום זה כבר מזמן הולך... הרבה מאוד אנשים קונים דברים וירטואליים כדי להוביל ולנצח - אך ורק כדי לחוות את ההרגשה הזו! אין ספק שמשחקי הדפדפן הפכו להיות משחקי הרשת הפופולריים בעולם...

יש היום כל כך הרבה משחקי דפדפן מעניינים ומאתגרים שקשה לבחור... ואף על פי כן , כל שחקן בוחר לו משחק דפדפן אחד (יש כאלה שבוחרים כמה) ונכנסים לעומק העניין שלו.. משחק הדפדפן עצמו שומר את כל הפעולות של השחקן בכל שניה וכשהוא יוצא ומתחבר בחזרה כל בסיס הנתונים נשמר וכך כל הפעולות שלו ..

לסיכום, אפשר להגיד שמשחקי דפדפן עושים חייל בעולם של משחקי הרשת המודרניים, העליה הדרמטית של הביקוש במשחקים אלה הפכה את משחקי הדפדפן למשחקים הכי פופולריים באינטרנט והביאה יותר ויותר אנשים לרצות להקים משחקי דפדפן חדשים...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה