יום חמישי, 8 במרץ 2012

משחקים ברשת להעברת הזמן


משחקי רשת והתקדמותם הרבה בשנים האחרונות

כשמדברים על משחקי רשת, מדברים על הנאה צרופה! אין כמו להעביר את הזמן עם משחק רשת טוב כשמשעמם או לאחר שעבדנו יותר מדי ורוצים להנות קצת. משחקי רשת מתחלקים ל-2 קטגוריות ראשיות: משחקי פלאש ומשחקי דפדפן. למשחקים האלה אין הגבלת זמן או מחיר... וניתן לשחק בהם גם 24 שעות מה שגורם לחלק מאיתנו להתמכר למשחקים האלה.

אפשר למצוא משחקים ברשת במגוון אתרים באינטרנט, ולהנות מהם ללא הורדה וללא תסבוכת כלשהי – פשוט להעלות, לשחק ולהנות ב100% ! הנגישות של משחקים אלה מדהימה שכן אפשר להעלות משחק כזה תוך מס' שניות בלבד... ולהחליף אותו אם הוא לא מעניין, בדיוק כמו אפליקציות באייפון. המשחקים האלה גם לא דורשים ביצועים גבוהים של המשחק שלנו, המחשב שלנו יכול לקרטע ולהיות משנות ה90 ועדיין, נוכל לשחק במשחקי רשת כמה שרק נרצה...

הסוג הראשון של משחקי הרשת הוא ישנם משחקים שנחשבים משחקי דפדפן, שהם משחקים שבהם רואים את כל פרטי המשחק בדפדפן וללא גרפיקה או פלאש... הכל כתוב שחור על גבי לבן, וגם פעולה שלנו גורמת למשהו להיכתב מחדש.. משחקים כאלה משחקים לטווח רחוק, בונים ערים, מאמצים חיילים , נלחמים בצבאות או כל דבר אחר (ויש הרבה) המשחקים האלה מעניינים מהסיבה שיש מיליוני משתתפים שאפשר ליצור איתם קשר, לשתף פעולה או להתמודד מולם, מה שיוצר עניין רב.

הסוג השני הוא משחקי פלאש. משחקים אלה נמצאים באתרים באינטרנט והם משחקים אינטראקטיביים בדרך כלל עם גראפיקה ותזוזות מרובות (שלא כמו משחקי הדפדפן), משחק דוגמא שהרבה מאוד אנשים מכורים אליו הוא: באבלס. מטרת המשחק היא לחבר בין בועות בצבעים דומים, פשוט להזיז את העכבר ולפגוע.. משחק מאוד דינאמי וממריץ (או שמא מרדים)..

בניגוד לפעם, היום יש משחקי רשת רבים עם גרפיקה לא רעה בכלל... מאז שעלתה לאוויר הטכנולוגיה של המשחקים בסלולר והגאדג'טים גם משחקי הרשת השתפרו פלאים. אפשר למצוא היום משחקים מאוד יפים ומושכים בלחיצת כפתור ללא הורדה וללא מאמץ... רק תיכנסו ותמצאו עשרות אלפי משחקי רשת מדהימים.
אילו סוגים של משחקי רשת יש? פשוט הכל: משחקי פעולה,חשיבה,ספורט,מירוצים... משחקי זיכרון, משחקי בנות ועוד... הכל בהישג יד ובקלות רבה. אותי אישית זה מדהים המעבר שמשחקי הרשת עשו , אם פעם אנחנו זוכרים משחקים כמו Bumpy שהיו אז נחשבים למשחקים מדהימים, היום יש משחקים הרבה יותר מגניבים ואין ספק שאפשר להגיד שהתקדמנו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה